11|12|13 Nice date

Hai. Good morning. Its 2.33 a.m and i am still writing. Hihi. Dalam tahun ni, Ini kali ke-2 tak silap aku , aku update blog ni. Sorry my blog. Alololo comel. My life was so hectic during these days . Bye bye PMR !


My boo , Maybelline tengah buru belalang dalam semak. Nakal!



Sedar tak sedar, result PMR is just around the corner. InsyaAllah, aku terima je apa yang Allah tetapkan untuk aku . Kita yang merancang tapi Dia lebih mengetahui. Aku hanya bertawakkal kepada Mu Ya Rabbi :)

Dalam dua tiga tahun ni, banyak perkara dah berubah. Hey, i wanna tell you something. I have another kittens. Yang dulu dah mati dah. Nak buat macam mana , umur tak panjang. Tapi takpe pengganti diorang cukup membuat aku gembira. So, lets meet them ! :)








Buas - buas diorang ni. Penat aku nak jaga. Paling susah nak handle masa diorang mandi. Kalau makan memang nombor 1.

Itu sahaja buat kali ni. InsyaAllah nanti kita jumpa lagi 



Thanks For Reading !

0 100 is talking: