Baru Nak Fikir Title Ape Nak Kasi ..

Assalamualaikum.
Hello readers !



Aduhh! gua tengah sakit kaki neh. And, gua terpaksa bikin satu post hari ini sebab gua rasa blog gua ni dah macam hutan yang ditinggal kan oleh penghuninya, kosong je . Egghh ! benci gila aku dengan fesbuk aku .. benci !. korang tahu tak, aku bukak lah fesbuk aku. punyalah banyak notifications , mase tuh, suka tahap gaban aku sebab aku rase aku famouse (kah3, tipu jek , dont believe) and then aku click dekat notifications uh , click punye click . tak boleh bukak ! geram aku . dah lah tak boleh chat . w0i fesbuk !, hang ade masalah ape ngan aku . cube cerita sikit. aku nak dengar ! (geram ni )

Aduhh, sakit kepala lah pulak ,, hadoi.. macam2 sakit. nih nak crite nih, i got 4 new kittens lorh! comel2. malas lah nak crite panjang lebar psal new kittens neh . nanti Syahida buat post lain pasal kittens nih .. tapi tak janji tau ! sebab malas masih menguasai diriku sekarang ni ..


Hari Sabtu nih sekolah , malaslah nak pergi . bukan nye jadi pelajar yang belajar dalam kelas p0m tapi jadi pelajar yang berlari kat tengah jalan . Opss , kat tepi jalan lah . haha . pergi sekolah bukan nye best p0m , celik mata hari-hari nampak bangunan sekolah jer .. muak aku . tapi part yang paling aku suka kalau pergi ke skolah adalah masa aku dapat duit belanja . kalau simpan duit belanja tuh hari-hari dari dulu lagi mesti kaya sekarang ni . terus jadi jutawan  .  bila lah aku nak jadi jutawan neh ?. (berangan malam-malam buta nih best jugak .. haha)

Ok ,masa nih bukan masa berangan , jadi kita kembali ke realiti . sekarang nih dah pukul 12.41 am . otak aku dah mintak aku stop blogging sebab nak rehat . Oleh sebab aku sayang otak aku, jadi aku turuti sahaja .. Bye ! Syahida nak tido atau dengan kata lain iaitu zZzZzZzzzZ .. hahaha

p/s : sekali lagi , aku benci facebook aku . aku sayang komik aku . Bye !

Thanks For Reading !

0 100 is talking: