Budak Terlebih Hepi !

Assalamualaikum~! :)

yey! saya happy gile arini.. sebab saya dah dapat bukak blog saya dah.. yey! dah brape bulan saya tak buleh bukak blog..saya pom tak tau nape entah.. and, satu agi sbb internet x laju.. sakit hati btol! saya fikir nak delete dah blog ni.. tp bile saya try arini dah boleh bukak. hehe..suke3


byk sgt benda yg saya nak crite kat korang.. cite tu laa.. ni laa.. hehe macam2.. tp tgk dlu laa kalau saya rajin saya cerita.. keh3.. disebabkan byk sgt benda yg saya nak cerita arini .. saya jadi pening and tak tau nak mula dari mana.. ha ' ah! kite mula kat sini, psal internet ! maybe kat rumah korang laju je line internet .. tp kalau kat sini... fuhh! (geleng2 kpale banyak kali ) memang menakutkan.. mana tak nya , nak bukak facebook tu sejam kena tunggu kdg2 tak boleh  .. bukak2 kluar 'server not found ' huh! macam nak sepak2 je ..  geram ! geram ! garam ! tgk tu, geram sgt smpai tertulis garam plak.. haha


but, nasib baik laa arini internet laju sikit.. Alhamdullilah.. syukur2..boleh jugak saya bukak blog tercinta nih.. haha.. thanks ye.. ni saya nak cerita psal ahli baru kat rumah saya plak.. hehe.. semuanya shumel2 .. ape lagi kalau bukan kucing ! .kucing saya ade 3 ekor. korang nak tau tak name mereka ape.. tak payah r ! panjang gile! nak tau ke ? ok2! saya bagitau .. tp memang panjang laa .. yg gemok2 sikit name die princess susan morgana bella . yang ke-2 name princess jollie rapunzel bellia and the last one name prince lucy merlin athur peter ... fuh! mesti terbelit lidah korang bace name kucing saya kan .. ni semua adik saya yang terpengaruh dengan tv la yang bagi .. bukan saya ..*wak loloks* hehe (ketawa jahat) .. Saya panggil Susan , Jollie n Lucy je.. (name bukan main panjang tp panggil pendek je.. hampeh!) mereka sume memang comel , bulu lebat .. tapi Lucy tak bulu lebat , Lucy ni kecik agi.. die memang buas ! tak pernah duduk diam .. die tak makan sangat makanan kucing .. hari2 mintak ikan je .. Lucy ni anak kepada Susan .. umur die lebih kurang 1 tahun ataupun yg sama waktu dengan nye laa. saya pom kurang pasti .. Susan n Jollie ni dah besar .. Susan ni pemalas .. tp saya suka die sbb die slalu ikut saya .. kalau saya pergi kat dapur die pom pergi kat dapur jugak.. hehe .. Jollie perangai die same macam Susan jugak tapi die ni suke marah .. die slalu marah kat Lucy.. sian kat Lucy .. tp Lucy tak takut dgn die.. haha






huurrmm , rase nye dah panjang dah.. pkol 12 lebih dah ni.. saya gerak dulu .. nak tido .. esok skolah.. tada! :)) ..
Thanks For Reading !

0 100 is talking: