Nak bagitahu sesuatu




Hye Semuaa :10: .


Sekarang ni pukul 4.28 pagi |Saje nak cakap| . Setelah aku mengedit belog aku , tambah itu tambah ini buang itu buang ini.Tiba-tiba terdetik dihatiku untuk mengetahui apakah _soalan 1_ belog aku . Lalu , aku me__soalan 2__ blog ini dengan penuh kesabaran . Setelah 2 -3 saat menanti , Tiba-tiba keluarlah beberapa digit nombor di situ dan inilah keputusannya..
| Ayat karangan aku dalam periksa , digalakkan tiru :face20: |


Jeng.. Jeng .. Jeng !

| Suspen tak ?:face61: |




Ha ! itulah dia keputusan setelah belog aku ditimbang :face50:


Jawapan isi tempat kosong :

soalan 1 : berat
soalan 2 : menimbang




Eh ! timbang belog pun kau nak buat cerita ? Pii Lah


p/s : aku habis buat entry pukul 4.53 pagi . Maknanya aku buat entry dalam masa .. Err korang kiralah sendiri . Assalamualaikum



Wait ! Tengok ni

-
-
-
-
-
-
-




*Boyfie aku . Comel kan ? L:h:




Thanks For Reading !

0 100 is talking: