Lipas


Helo . Morning guys !
Now , pukul 5.32 a.m , Ye aku memang suka membutang , melalak , mengilai di tengah-tengah malam sebab dah jadi hobi aku masa cuti skulah . Lama - kelamaan muka aku jadi macam ni :face28: .Petua untuk membutang macam aku ? senang je takyah tidoo .

Harini mood aku nak hupdate blog kembali . |Welcome back --'| Tadikan . kan kan , aku pegi umah kawan lama aku . Sengih sampai ketelinga aku . Jumpa kawan lama lah katakan:face67: . Tapi , aku dapat jumpa dengan Husna & Amanina jer . Huhuu . Takpelah . Nanti jumpe balik .

Actually , lipas takde kena mengena pun dengan entry aku . Saje je aku nak letak title lipas sebab aku baru je jumpa dengan lipas tadi . Alang-alang dah sebut pasal lipas . Meh , aku nak bagitau pasal lipas . Kot-kot ada orang tak kenal lagi xP

Lipas atau cockroach adalah seekor binatang yang berwarna brown . Ada sayap dan ada kemahiran untuk terbang . Suka menyibuk nak lalu kat depan aku masa aku tengah jalan . Nasib baik aku tak bagi penumbuk . Dan dia sangat comel di mata kucing aku .



Aku hanya merapu semata-mata

Macehh . Assalamualaikum :face50:

Thanks For Reading !

0 100 is talking: